Dönüşüm Yönetimi

Stravision; rekabet ve çarpıcı ölçüde değişen koşullar çerçevesinde, iş modeli ve teknoloji dönüşümünü gerçekleştirmeyi,  büyüyen, global ölçekte değerli ve sürdürülebilir  işler yapmayı hedefleyen şirketler için, iyi bir iş ortağıdır. Bütünsel Dönüşüm Modeli çerçevesinde şirketin ihtiyaçları belirlenerek, stratejik yol haritası hazırlanmakta, hayata geçirilme süreçleri birlikte yönetilmektedir. Stravision, dönüşüm şirkete değer katana kadar, ilgili Ekiplerin parçası olarak çalışmayı sürdürmektedir.

Son yıllarda ‘dijital dönüşüm’ ve ’Endüstri 4.0’ kavramları ile yoğun şekilde gündemimizde olan ‘dönüşüm’ trendinin dinamiklerini ve ihtiyaçlarını çok iyi anlayıp, teknolojinin sağladığı imkanlar ile birlikte değerlendirerek, şirketlere en rekabetçi, müşteriden başlayıp müşteride biten dönüşüm çözümleri geliştirmek, Stravision’un işidir.

Yeni ekonominin çok boyutlu dönüşüm yolculuğuyla, her şirketin baş etmesini sağlayacak tek ve basit bir stratejik yöntem, yaklaşım bulunmuyor. Şirketin bulunduğu sektör, hedef pazarları, rakipleri, mevcut durumu, yapısı, girmek istediği yer ekseninde seçilmiş akıllı metodlarla ilerlemek organizasyonları geleceğe taşıyor.

Değer Teklifimiz

Dönüşüm Yönetimi Bakış Açısıyla Uyguladığımız Projeler

* Şirketlerin pazara giriş (go to market), organizasyon, operasyon ve paydaşlar çerçevesinde uçtan uca analiz edilerek, gerçek dönüşüm ihtiyaçlarının belirlenmesi, ‘niye, nerede ve nasıl dönüşüm’ sorularının cevaplanması

* Dönüşüm ihtiyaçları ile ilgili, iş modeli, yönetim, kültür, teknoloji ve kaynaklara ilişkin yol haritalarının çıkarılması

*Yol haritalarının hayata geçirilmesi aşamasında, çevik iş modellerine uygun olarak ekiplerin kurulması ve planlar hayata geçene kadar yol arkadaşlığı yapılması

* Spesifik dijital dönüşüm projelerinde, problemlerin analiz edilmesi ve çözüm yöntemleri önerilmesi. İhtiyaca göre entegre dönüşüm platformu kurularak, yeteneklerin ekosistemdeki girişimci şirketleri bir araya getirerek uçtan uca bütünsel çözümün oluşturulması, kaynakların optimize edilmesi

*İş modeli inovasyonuna paralel ürün-servis yol haritalarının gözden geçirilmesi

* Müşteri yolculuğu analizi yapılması

* Şirketin ‘değer üretme’ modeli analizi yapılması, yapıya göre ‘maliyet’, ‘deneyim’ ve ‘platform’ değeri üreten şirket modeline dönüşümün gerçekleştirilmesi

Adres

Maslak Mah. AOS 55. Sk. 42 Maslak Sitesi No:4 Sarıyer / İstanbul

E-mail

Telefon

+(90) 212 999 98 18

Sosyal Ağlar

© 2019 | Bu sitenin tüm hakları saklıdır.